Selectează-ți localitatea și magazinul pentru a putea vedea ofertele personalizate.

Nu ai găsit magazinul?
Continuă căutarea pe hartă

Vezi harta
21 septembrie 2020

Viitorul PROFI – noul concept de magazine

La Ploiesti, publicul a facut cunostinta cu viitorul Profi, vizitand conceptul de magazin care anunta directia in care reteaua urmeaza sa se dezvolte.

„De 20 de ani, Profi creste neincetat deoarece isi schimba permanent modul de operare, invatand din fiecare noua experienta, adaptandu-se si chiar anticipand nevoile consumatorului, aflate si ele in continua schimbare” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi Rom Food. „implementam in toate noile magazine ceea ce am testat si s-a dovedit ca functioneaza, ca de exemlplu aranjamentul magazinelor, politica de preturi, procesele de lucru cu personalul, felul in care expunem produsele si multe altele. Astfel ne formam propriul nostru model de operare.”

De indata ce te apropii de acest magazin, iese in evidenta noua identitate vizuala Profi, mai supla si mai directa. Cum nici o bucatarie europeana nu este de conceput fara rosii, in noul logo punctul pe „i” este bifat cu semnul „√”, ca gest de apreciere, si datorita felului in care este desenat, oamenii din retea ii spun „rosia”. Logo-ul contine si textul „zilnic preturi mici”, care descrie noua politica agresiva de preturi a retelei, in ton cu cerintele consumatorului.

Magazinul concept are un statut special, este loc de testare pentru tendintele de dezvoltare PROFI. Ceea ce se va dovedi viabil in acest magazin in privinta modului de lucru, a sortimentului, uniformelor si asa mai departe, urmeaza sa fie apoi reprodus si la alte unitati din cadrul retelei.

Conceptul deja incorporeaza cele mai reusite experiente de pana acum, iar ceea ce a functionat sub asteptari a fost inlaturat in timp ce peste 1300 de produse ii improspateaza sortimentul fata de magazinele Profi actuale. Astfel, acum gama de produse bio a crescut considerabil, iar produsele locale sunt mai bine reprezentate, oferind ploiestenilor gusturile lor preferate, ca sa mentionam doar cateva dintre noutati.

Profi functioneaza cu trei modele de magazin: supermarket Profi – magazinul cu cea mai mare suprafata si cu cel mai mare numar de produse; Loco – magazinul cu sortiment adaptat pentru zone din afara marilor aglomerari urbane, si City – magazinul urban de dimensiuni relativ mici, de la coltul blocului.

Magazinul concept este astfel proiectat incat sa poata fi replicat in oricare dintre formatele retelei, pentru a le imbunatati. Produsele expuse mai vizibil, bine luminate si accesibile precum si culoarele mai aerisite si numarul sporit de case de marcat, faciliteaza grabirea cumparaturilor.

Cu o ambianta placuta, primitoare si un colorit relaxant, magazinul este organizat pe zone care raspund misiunilor de cumparare luate in calcul de Profi: convenience, proximitate/stock-up si top-up.

Ca raspuns la misiunea convenience, care targeteaza cumparatorul ce se opreste grabit in drum spre sau dinspre locul de munca, in noul magazin si-a facut aparitia zona fiiGO. O oita nazdravana marcheaza aceasta zona ce cuprinde un modul cu produse preambalate si panificatie coapta in magazin, dar si un spatiu coffee corner cu hot-dog, grilluri, sandvisuri, pizza, fresh-uri de fructe, cafea, prajituri si inghetata produsa pe loc. Nu lipsesc nici legumele, fructele si unele produse nealimentare.

Desigur, noul magazin raspunde si misiunilor proximitate si top-up, prin obisnuitele zone de paine, lactate, oua, snacks-uri, dulciuri, ulei, conserve, vin si bere, detergenti, produse de ingrijire a locuintei, legume si fructe, precum si cu vitrina asistata unde sunt puse in vanzare carne si produse de mezelarie.

Cu peste 1300 de magazine in sute de localitati din intreaga tara si mai bine de 21000 de angajati, Profi este cea mai extinsa retea de retail modern si se afla la varful ierarhiei celor mai mari angajatori privati din Romania.