Selectează-ți localitatea și magazinul pentru a putea vedea ofertele personalizate.

Nu ai găsit magazinul?
Continuă căutarea pe hartă

Vezi harta
03 iunie 2016

Naționala de handbal senioare și Profi își dau mâna

Rețeaua cu cea mai dinamică extindere din România, PROFI, devine partener oficial al echipei cu cea mai dinamică evoluție din sportul românesc, echipa națională de handbal feminin.

“Încredere, implicare și pasiune sunt valorile după care ne ghidăm la PROFI, cele care ne-au permis să creștem de la 67 de magazine în 2009, la 401 în ziua de azi și la 500 foarte curând, iar ceea ce ne-a determinat să contribuim financiar la evoluția echipei naționale de handbal feminin este tocmai faptul că la această echipă am regăsit valorile noastre”, a declarat Daniel Cârstea, Directorul general al magazinelor PROFI. “Semnăm parteneriatul cu intenția de a-l dezvolta pe termen lung și deoarece promovăm un mod de viață sănătos în rândul angajaților și clienților noștri, iar sportul este un element cât se poate de important pentru menținerea sănătății.”

”Ne bucurăm mult că încă un partener de renume s-a alăturat Federației Române de Handbal. Emulația generată de performanțele obținute de Echipa Națională de Senioare, medalia de bronz la Campionatul Mondial din 2015 și calificarea la Jocurile Olimpice de la Rio din acest an confirmă strategia F.R.H., care are la bază profesionalismul, devotamentul și consacrarea. Ne bucurăm că noul nostru partener, PROFI Rom Food, împărtășește valori similare și ne dorim ca acest parteneriat să se dezvolte în scopul promovării sportului, a Handbalului, Sport Național!”, a declarat Alexandru Dedu, Președinte al Federației Române de Handbal.

După ce a fost anunțat parteneriatul, Valentina Ardean Elisei, căpitanul naționalei, a primit un tricou cu valorile PROFI și însemnele FRH, oferind în schimb primul său tricou de federație, cu sigla PROFI.

Consecvente convingerilor lor, în prima parte a acestuia, magazinele PROFI au încheiat un parteneriat cu Fundația CardioPrevent pentru conceperea și desfășurarea programului PROFI iubește sănătatea. Adresat într-o primă fază angajaților companiei, programul are ca scop principal să-i determine pe aceștia să renunțe la fumat. Totodată, PROFI devenit și prima companie privată care s-a alăturat Forului Național de Prevenție (www.fnp.ro<http://www.fnp.ro>), dincolo de faptul că în ultimii doi ani, prin campania “Împreună cu tine, PROFI salvează destine” magazinele au finanțat proiecte desfășurate de diferite ONG-uri pentru a răspunde unor nevoi ce merg de la cele ale copiilor bolnavi de SIDA și până la operații de inimă la micii suferinzi și sau la educație pentru o viață sustenabilă.

Cu peste 9500 de angajați care lucrează în 191 de localități din toate județele, PROFI este retailerul modern cu cea mai mare extindere geografică din România.