Profi oferă spre operare „magazine la cheie”
Retailerul Profi Rom Food reia un modul de business lansat în 2015 prin care îşi propunea să înlocuiască managementul clasic al mazaginelor lăsând operarea acestora în sarcina unor mici anteprenori printr-un sistem similar francizei. Compania caută câteva sute de anteprenori care doresc să preia unul sau mai multe magazine Profi la cheie, conform Economica.net.
Modelul de franciză promovat de Profi presupune pentru anteprenor semnarea unui contact de colaborare în baza căruia retailerul oferă spre operare un magazin la cheie. Investiţiile necesare pentru amenajarea spaţiului, mobilierul, echipamentele pentru care se plătesc cheltuieli curente de funcţionare şi stocul de marfă sunt deja achitate de Profi.
„Avem deja dovada că dezvoltarea reţelei în franciză tip agent amplifică succesul magazinelor noastre, astfel că avem un plan şi dedicăm resurse pentru crearea unei academii de pregătire a celor implicaţi în activitatea magazinelor Profi, pentru remodelarea cu noul concept Monaco a magazinelor gestionate de agenţi Profi, pentru dezvoltarea unei structuri operaţionale dedicate si altele”
Pawel Musial, directorul general Profi Rom Food.
Agentul Profi trebuie să vină în afacere cu experienţa în comerţ, să înfiinţeze o firmă, să depună înainte de începerea colaborării o garanţie de cel mult 10.000 de euro şi să administreze cu succes magazinul. Profi oferă un comision lunar din vânzări şi un bonus anual pentru serviciile de management şi operare a magazinului.